De ce ar trebui să mă înregistrez?
- Primești reduceri suplimentare.
- Fii primul care află despre noi modele și reduceri.
- Cumpărături rapide și ușoare.
- Istoricul comenzilor și urmărire.
Magazinul online PEPINA.RO își informează clienții că, conform Legii privind protecția consumatorilor (CPA),bunurile primite de client, datorită naturii comerțului pe internet, pot fi returnate în termen de 14 zile, fără motive explicite pentru aceasta, întrucât atâta timp cât starea mărfii să fie aceeași în care a fost primită, nu a fost folosită cu excepția unui eșantion, integritatea ambalajului nu a fost deteriorată și aspectul comercial a fost păstrat (toate etichetele, autocolantele etc. )
Costurile de returnare a produselor sunt pe cheltuiala clientului.
Atentie - Înlocuirea nu este posibilă! Doar rambursare!
Informații despre returnarea produsului:
Dacă aveți un cont pe site-ul nostru https://pepina.ro/ , puteți face o cerere de retur online direct din contul dvs. în categoria retur.
În caz că nu aveți un cont, ne puteți trimite o cerere prin e-mail [email protected] cu datele: ·
- contul bancar (fără REVOLUT) ·
- numărul facturii ·
- adresa de retur
După trimiterea unei cereri de retur la adresa de email [email protected] PEPINA face o solicitarea catre firma de curierat FAN sau ECONT pentru a prelua coletul.
Apoi așteptați firma de curierat să vă contactează în termen de 2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul!
În caz că nimeni nu vă contactează în termen de 2 zile lucrătoare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail [email protected] sau telefon 0316301298.
Refuzul produselor achiziționate fără motiv În cazul în care articolul achiziționat nu este ceea ce ți-ai dorit, îl poți returna și vei fi rambursat (excluzând costurile de transport) în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii. Înainte de retur produsele și ambalajele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (fără urme de utilizare, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele însoțitoare).
Costurile serviciilor de curierat pentru returnarea produsului/produselor sunt sunt pe cheltuiala Clientului.
Rambursarea plăților pentru produsele returnate se va efectua în termen de 14 de zile lucrătoare de la recepționarea produsului returnat și verificarea acestuia. Rambursarea va include costul produsului, excluzând costurile de transport de retur. Nu vor fi acceptate retururi ramburs la livrare!
Mărfuri deteriorate sau defecte la primire
La primirea expedierii și la detectarea unui produs defect în 24 de ore de la primirea acestuia și dacă aspectul comercial al mărfurilor și ambalajului este intact, ne angajăm să îl înlocuim cu unul nou conform garanției comerciale a producătorului respectiv sau sa ramburseze contravaloarea achitata de dumneavoastra a bunurilor, conform art 55 din Codul comercial (CPA),incepand cu data la care dumneavoastra, în calitate de consumator, v-ați exercitat dreptul de retragere.
După această perioadă, sau în cazul încălcării aspectului comercial sau a ambalajului mărfurilor, repararea mărfii este acoperită de condițiile specificate în cardul de garanție. Facem tot posibilul pentru a ne asigura că produsele noastre sunt livrate fără defecte.
Cu toate acestea, dacă primiți un produs defect, trebuie doar să contactați echipa PEPINA.RO și vom face ceea ce este necesar pentru a înlocui produsele. Costurile serviciilor de curierat pentru returnarea produsului/produselor sunt suportate de PEPINA.RO.
Rambursarea plăților pentru produsele returnate se va efectua în termen de 14 de zile lucrătoare de la recepționarea produsului returnat și verificarea acestuia. Reclamațiile care rezultă din utilizarea sau întreținerea necorespunzătoare nu sunt acceptate. Trebuie să avem indicii reale de defecte apărute din vina producătorului. Termenul de examinare a reclamațiilor este de până la 30 de zile. Produse livrate incorect sau produse care nu respectă specificațiile site-ului.
În cazul nerespectării bunurilor cu caracteristicile indicate în pagină, furnizorul restituie întreaga sumă plătită de utilizator, inclusiv cheltuielile de transport plătite de utilizator pentru achiziționarea bunurilor în conformitate cu art. 59 alin.3 (CPA),și în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea mărfii și aspectul comercial nedeteriorat al mărfurilor și ambalajului. Dacă ați primit un alt produs, vă rugăm să ne anunțați imediat, returnați produsul și acesta va fi înlocuit. Toate costurile pentru returnarea și livrarea produsului corect vor fi suportate de noi. Dacă produsul nu corespunde specificațiilor din oferta noastră, îl puteți returna și primiți o rambursare integrală. Costurile serviciilor de curierat pentru returnarea produsului (produselor) sunt în contul clientului. În cazul în care produsul face obiectul unei reclamații, costurile de transport sunt în sarcina PEPINA.RO.
Rambursarea plăților pentru produsele returnate se va efectua în termen de 14 de zile lucrătoare de la recepționarea produsului returnat și verificarea acestuia.
P.S. Vă rog frumos, cutiea să nu fie lipită cu bandă adezivă
și bine ambalată într-un plic!